Brezplačna poštnina   |   30-dnevno vračilo
  • Pogosto zastavljena vprašanja
    • Težave z naročilom
    • Plačilo, promocije in kuponi
    • Izdelki, blagovne znamke in zaloge
    • Vračilo izdelkov in denarja
    • Dostava in poštnina
    • Tehnična vprašanja
    • eyerim collection
  • DOSTAVA IN VRAČILA
    • Kako vrniti
    • Vprašanja
  • Kontaktni podatki
  • Težave z naročilom
  • Plačilo, promocije in kuponi
  • Izdelki, blagovne znamke in zaloge
  • Vračilo izdelkov in denarja
  • Dostava in poštnina
  • Tehnična vprašanja
  • eyerim collection
  • Kako vrniti
  • Vprašanja

Težave z naročilom

  • Kako lahko preverim stanje mojega naročila?

    Informativni čas dostave vašega naročila je vedno v potrditvenem e-poštnem sporočilu vašega naročila in je prikazan v delovnih dneh (vikendi, prazniki so izključeni).

  • Nisem prejel/-a potrditvenega e-poštnega sporočila, je vse v redu?

    Če v svoji mapi Prejeto ne najdete potrditve naročila, upoštevajte naslednja navodila:

    • Preverite mapi Vsiljena pošta in Promocije v vašem nabiralniku
    • Preverite, če ste pravilno zaključili naročilo (uspešno plačilo)

    Če še vedno ne najdete vaše potrditve naročila, je verjetno, da ste napačno vnesli vaš e-poštni naslov ali pa vaše plačilo ni bilo uspešno obdelano. Prosimo, da se obrnete na našo službo za pomoč strankam s čim več podrobnostmi o težavi in poskušali jo bomo rešiti.

  • Lahko spremenim svoje naročilo potem, ko je bilo oddano?

    Ko oddate vaše naročilo, spremembe niso več mogoče. To vključuje spreminjanje barve/velikosti artikla, načina dostave ali načina plačila.

    Vendar pa boste morda lahko preklicali svoje naročilo in namesto tega oddali novo, če ga še nismo odpremili.

    Če želite preklicati svojo naročilo, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s številko naročila in nam sporočite razlog za preklic. Vaš zahtevek za preklic bomo obdelali v čim krajšem času in vam poslali potrdilo o vračilu kupnine.

  • Lahko prekličem svoje naročilo potem, ko sem ga že oddal/-a?

    Če vaše naročilo še ni bilo poslano, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s številko naročila in nam sporočite razlog za preklic.

    Vaš zahtevek za preklic bomo obdelali v čim krajšem času in vam poslali potrdilo o vračilu kupnine (razen, če ste izbrali plačilo po povzetju). Če prekličete naročilo, lahko traja do 5 delovnih dni, da vam vaša banka ali izdajatelj kartice vrne vaša sredstva.

  • Kaj naj storim, če moja koda za sledenje ne deluje?

    Pri nekaterih službah za dostavo lahko traja od 1 do 4 dni, da aktivirajo sledenje.

    Če vaši podatki o sledenju v tem obdobju niso bili posodobljeni ali pa je vaš paket nekje obtičal, se obrnite na našo službo za pomoč strankam, da vam lahko pomagamo naprej.

  • Lahko prekličem svoje naročilo, potem ko je že bilo odpremljeno?

    Vašega naročila ne moremo preklicati, ko je že bilo odpremljeno.

    Če želite preklicati vašo dostavo, vam svetujemo, da se obrnete na kurirsko službo, ki vam bo dostavila paket v vaši državi, in jih prosite, da vaš paket vrnejo pošiljatelju. Če medtem ne obdelajo vaše zahteve, lahko paket zavrnete ob prihodu in se bo samodejno vrnil k nam.

    Ko prejmemo vaš zavrnjen paket, vas bomo obvestili in vam vrnili kupnino, ki ste jo plačali.

  • Kako lahko prekličem naročilo?

    Način preklica naročila je odvisen od trenutnega stanja vašega naročila.

    Če vaše naročilo še ni bilo odpremljeno, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s številko naročila in nam sporočite razlog za preklic. Vaš zahtevek za preklic bomo obdelali v čim krajšem času in vam poslali potrdilo o vračilu kupnine.

    Vašega naročila ne moremo preklicati, ko je že bilo odpremljeno. Svetujemo vam, da se obrnete na kurirsko službo, ki vam bo dostavila paket v vaši državi, in jih prosite, da vaš paket vrnejo pošiljatelju. Če medtem ne obdelajo vaše zahteve, lahko paket zavrnete ob prihodu in se bo samodejno vrnil k nam.

    Ko prejmemo vaš zavrnjen paket, vas bomo obvestili in vam vrnili kupnino, ki ste jo plačali.

  • Kako lahko stopim v stik z vašo službo za pomoč strankam?

    Želimo si, da bi bilo nakupovanje z eyerim preprosto in enostavno, vendar se zavedamo, da imate morda nekaj vprašanj, zato smo razvili to stran.

    Upamo, da boste našli odgovore, ki jih iščete. Če pa nas morate kontaktirati, smo tukaj vse leto vsak delovni dan. Če želite stopiti v stik z nami, izberite eno od spodnjih možnosti za stik, da vam bomo lahko pomagali.

    email address   kontakt@eyerim.si

  • Prejel/-a sem poškodovan izdelek ali izdelek v okvari. Kaj naj storim?

    Zelo nam je žal, če se vam bo kdaj zgodilo kaj takega. Trudimo se preprečiti takšne situacije in želimo takoj odpraviti morebitne težave z okvarjenimi izdelki.

    Takoj, ko odkrijete napako, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in ji posredujte:
    • številko vašega naročila
    • ime okvarjenega izdelka
    • opis napake, v idealnem primeru s slikami

    Ko prejmemo poškodovani ali napačen izdelek, bomo povrnili stroške pošiljanja in vam čimprej poslali nadomestni izdelek/vračilo kupnine.

  • Prejel/-a sem napačen izdelek, kaj naj storim?

    Zelo nam je žal, če se vam bo kdaj zgodilo kaj takega. Trudimo se preprečiti takšne situacije in želimo takoj odpraviti morebitne težave z napačnimi izdelki.

    Obrnite se na našo službo za pomoč strankam s številko naročila in imenom napačnega predmeta.

    Čimprej vam bomo odgovorili z nadaljnjimi navodili in vam poslali nadomestni izdelek.

  • Boste izdali račun za moje naročilo?

    Račun izdamo z vsakim naročilom.

    Vaš račun je vedno priložen v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ko je vaše naročilo odpremljeno. Priložili smo ga tudi v papirni obliki znotraj vašega paketa.

    Če ste izbrali način plačila po povzetju, vaš račun ne bo priložen znotraj paketa. Namesto tega vam bomo račun poslali po e-pošti, ko prejmete paket in plačate za vaše naročilo.

  • Lahko kupujem kot podjetje in prejmem račun?

    Tak način nakupovanja na naši spletni strani trenutno ni optimiziran in na blagajni ni mogoče izbrati možnosti „kupujte kot podjetje“.

    Če želite nakupovati kot podjetje, upoštevajte naslednja navodila:
    • Oddajte naročilo kot običajna stranka
    • Ko prejmete potrditveno e-poštno sporočilo, stopite v stik z našo službo za pomoč strankam in jih prosite, naj spremenijo vaše podatke za obračun
    • V e-poštnem sporočilu vključite polni naslov podjetja in številko za DDV, da lahko takoj posodobimo vaše podatke za obračun
    • Vaš račun bo dostavljen po e-pošti ali znotraj vašega paketa, ko bo naročilo dostavljeno

    Upoštevajte, da v primeru plačila po povzetju ne moremo izdati računa, pred dostavo vašega izdelka. V tem primeru boste račun prejeli po e-pošti, ko bo naročilo poslano.

  • Kaj storiti, če nekaj ni v redu na računu?

    Če imate težave z računom, ki ste ga prejeli od nas, se obrnite na službo za pomoč strankam, ki bo to uredila.

  • Nisem prejel/-a računa, kaj naj stroim?

    V paketu manjka vaš račun? Ne skrbite – v potrditvenem e-poštnem sporočilu se nahaja elektronska različica vašega računa.

    Če ste izbrali način plačila po dostavi, vaš račun ne bo priložen znotraj paketa. Namesto tega vam bomo račun poslali po e-pošti, ko prejmete paket in plačate za vaše naročilo.

  • Preklical/-a sem naročilo – kdaj bo moj denar ponovno na voljo?

    Ko prekličete naročilo, bodo vaša sredstva ponovno na voljo. Ko sprožimo postopek vračila, traja od 2 do 5 delovnih dni, da se denar vrne na vaš bančni račun. Vendar se to lahko razlikuje glede na kreditno kartico, vrsto računa in na politiko vaše banke.

  • Lahko dobim vračilo kupnine, če se je cena izdelka spremenila odkar sem oddal/-a naročilo?

    Ker smo spletno podjetje se naše cene spreminjajo kot odziv na našo tržno aktivnost, zaloge in povpraševanje strank. V tem primeru vam ne bomo mogli vrniti razlike.

Kako vrniti artikel

Step 1 Previdno zavijte vaš izdelek, idealno v isto embalažo, v kateri ste ga prejeli. Upoštevajte, da je treba vse vrnjene izdelke poslati v prvotnem stanju in vključiti originalne dodatke, npr. krpo za čiščenje, trd etui, potrdilo o pristnosti itd.
Step 2 Izpolnite obrazec za vračilo in ga priložite v vaš paket. Zelo pomembno je, da ta obrazec priložite izdelkom v vašem paketu, da lahko obdelamo vašo vračilo takoj, ko prispe v naše skladišče.
Potrebujete nov obrazec za vračilo? Tukaj si ga lahko prenesete.
Step 3 Ko je vaš paket zapakiran, ga je treba le še oddati na vašo lokalno pošto in nam ga poslati nazaj na naslov:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovakia
Če je mogoče, poskrbite, da prejmete potrdilo o odpremi in ga shranite, dokler vaš vrnjeni artikel ni obdelan.

*Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam.
Step 4 Dajte času čas. Od dneva pošiljanja lahko traja do 10 delovnih dni, da bo vaše vračilo dostavljeno in obdelano v našem skladišču.

Mimogrede, ali ste za naročilo plačali po povzetju? Obrnite se na nas na kontakt@eyerim.si in nam sporočite podatke vašega bančnega računa, tako da lahko gladko izvedemo vaš postopek vračila in vam čim prej vrnemo denar.
Step 5 Takoj, ko prejmemo vaše vračilo in ga pregledamo v našem skladišču, vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom.
Takoj za tem bomo sprožili polno vračilo. Upoštevajte, da traja od 2 do 5 delovnih dni, da se vaša sredstva pojavijo na vašem bančnem računu, odvisno od načina plačila, vrste računa ali politike vaše banke.

Kako vrniti artikel

Step 1 Previdno zavijte vaš izdelek, idealno v isto embalažo, v kateri ste ga prejeli. Upoštevajte, da je treba vse vrnjene izdelke poslati v prvotnem stanju in vključiti originalne dodatke, npr. krpo za čiščenje, trd etui, potrdilo o pristnosti itd.
Step 2 Izpolnite obrazec za vračilo in ga priložite v vaš paket. Zelo pomembno je, da ta obrazec priložite izdelkom v vašem paketu, da lahko obdelamo vašo vračilo takoj, ko prispe v naše skladišče.
Potrebujete nov obrazec za vračilo? Tukaj si ga lahko prenesete.
Step 3 Ko je vaš paket zapakiran, ga je treba le še oddati na vašo lokalno pošto in nam ga poslati nazaj na naslov:

eyerim s.r.o Michalská 389/20 811 01 Bratislava Slovakia
Če je mogoče, poskrbite, da prejmete potrdilo o odpremi in ga shranite, dokler vaš vrnjeni artikel ni obdelan.

*Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam.
Step 4 Dajte času čas. Od dneva pošiljanja lahko traja do 10 delovnih dni, da bo vaše vračilo dostavljeno in obdelano v našem skladišču.

Mimogrede, ali ste za naročilo plačali po povzetju? Obrnite se na nas na kontakt@eyerim.si in nam sporočite podatke vašega bančnega računa, tako da lahko gladko izvedemo vaš postopek vračila in vam čim prej vrnemo denar.
Step 5 Takoj, ko prejmemo vaše vračilo in ga pregledamo v našem skladišču, vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom.
Takoj za tem bomo sprožili polno vračilo. Upoštevajte, da traja od 2 do 5 delovnih dni, da se vaša sredstva pojavijo na vašem bančnem računu, odvisno od načina plačila, vrste računa ali politike vaše banke.

Plačilo, promocije in kuponi

  • Kako lahko plačam za naročilo?

    Pri eyerimu so spletna plačila izjemno hitra in popolnoma varna. Vse transakcije se obdelajo prek šifriranega plačilnega prehoda in uporabljamo vodilne varnostne sisteme in sisteme za preprečevanje goljufij v industriji.

    Za plačilo naročila lahko uporabite kateri koli od spodaj naštetih načinov plačila:
      • Kreditna kartica/Debetna kartica
      • PayPal

      • Gotovina po povzetju

  • Kako uporabim kodo za popust na vaši spletni strani?

    Kodo je treba vnesti natanko tako kot je bila zapisna/oglaševana, brez presledkov. Vnesite ali kopirajte in prilepite kodo v polje „Koda za popust“ v vaši košarici, kot je prikazano spodaj:
    how to use discount voucher

    Ko vnesete kodo, kliknite „Uporabi kupon“ in koda bo dodana vašemu naročilu. Ko je koda uporabljena za vaše naročilo, se prikaže vrednost popusta in celotni znesek vašega naročila se spremeni tako, da odraža kodo. Upoštevajte, da je vrednost kupona na blagajni vedno prikazana brez davka.
    how to use discount voucher

    Kodo s popustom je treba vnesti v košarici, saj je kasneje ni mogoče uporabiti.

  • Zakaj moja koda za popust ne deluje?

    Če ugotovite, da vaša koda za popust ne deluje, preverite naslednje:
    • Kodo za popust lahko uporabite samo za eno naročilo.
    • Ker se naše kode za popust razlikujejo, se tudi njihova določila in pogoji, zato jih preverite, ko prejmete kodo. Kode so lahko veljavne samo za določene artikle, večina kod pa bo imela rok veljavnosti. Pogoji bi morali biti na voljo na istem mestu, kjer ste našli kodo, bodisi v e-poštnem sporočilu bodisi na naši spletni strani.

    Če po preverjanju vsega zgoraj navedenega vaša koda s popustom še vedno ne deluje, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in ji posredujte čim več podrobnosti o tej težavi, vključno s posnetki zaslona sporočila o napaki, ki ste ga prejeli, ter kar ste storili doslej.

  • Lahko ponovno uporabim kodo za popust, po tem ko sem preklical/-a ali vrnil/-a moje naročilo?

    Če uporabite kodo za popust in nato iz nekega razloga prekličete ali vrnete vaše naročilo, lahko pri naslednjem naročilu uporabite isto kodo za popust, če:
    • Ta koda kupona še ni potekla
    • Ta kupon velja za izdelek, ki ste ga izbrali

    Ni mogoče ponovno uporabiti kod kuponov, ki veljajo samo za prvo naročilo ali kod kuponov, katerih pogoji uporabe ne ustrezajo izbranemu nadomestnemu izdelku.

  • Zakaj pri oddaji naročila ne morem izbrati plačila po povzetju?

    Svojim strankam vedno poskušamo ponuditi največjo izbiro možnosti za plačilo, ena izmed njih je plačilo po povzetju.

    Če ugotovite, da v vaši blagajni ni možnosti plačila po povzetju, preverite naslednje:
    • Plačilo po povzetju ni mogoče za naročila, ki vključujejo po meri izdelane korekcijske leče.
    • Iz varnostnih razlogov plačilo po povzetju ni na voljo za naročila nad 200 €.

  • Nisem prejel/-a kode s popustom za dobrodošlico po prijavi na vaše novice.

    Prijavili ste se na naše novice? Takoj bi morali prejeti kupon s kodo dobrodošlice.

    Če niste prejeli popusta za dobrodošlico, preverite naslednje:
    • Preverite razdelek „Vsiljena pošta“ v vašem nabiralniku – naše novice so preplavljene z odličnimi ponudbami, ki jih vsebujejo, in se zaradi tega občasno izgubijo.
    • Prepričajte se, da niste napačno vnesli vašega e-poštnega naslova. Ta najlažje preverite tako, da se znova prijavite in počakate, če bo vaš kupon dobrodošlice prispel.

    Če po vsem tem še vedno ne najdete kupona s kodo dobrodošlice, se s čim več podrobnostmi obrnite na našo službo za pomoč strankam.

  • Lahko na vaši spletni strani odplačujem na obroke?

    Žal ta način plačila trenutno ni na voljo na naši spletni strani.

  • Lahko v mojem naročilu uporabim več kot eno kodo za popust?

    Uporabljate kodo za popust na vašem naročilu? Uporabite lahko le eno kodo na naročilo.

    Za več informacij o tem, kako uporabiti kodo za popust na naši spletni strani, kliknite tukaj.

  • Pozabil/-a sem vnesti kodo za popust, kaj naj storim?

    Kodo za popust morate vnesti v košarico v postopku oddaje naročila, kasneje je ni več mogoče vnesti.

    Če še vedno želite uporabiti kodo na vašem naročilu, morate preklicati naročilo in ponoviti postopek. Za več informacij o preklicu naročila kliknite tukaj.

  • Kje lahko dobim kodo za popust?

    Oh da! Zavedamo se, da naši kupci občasno uživajo v odličnih popustih in posebnih ponudbah.

    Predlagamo vam, da obiščete spletno stran, pogosto imamo odlične dolgoročne promocije za določene blagovne znamke, korekcijske leče ali določene kolekcije.

    Če iščete kodo za popust – kode za popuste našim strankam pošiljamo v naših novicah. Včasih boste opazili kodo na naši Facebook strani ali na oglasnem traku na naši spletni strani. Za nagradne igre pa preverite naš Instagram – preprosto imejte odprte oči!

  • Lahko na vaši spletni strani opravim nakup brez DDV?

    Zaradi naše Splošne politike, prodajamo neposredno samo javnosti – zato ne sprejemamo nakupa brez DDV.

Vprašanja

  • Ali je mogoče vrniti očala, ki sem jih prejel/-a?

    Da, seveda. Zahvaljujoč naši možnosti 30-dnevnega vračila, lahko nakupujete brez tveganja.

    Če naročeni izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem ali ne ustreza vašemu obrazu, ga lahko pošljete nazaj v roku 30 dni po prejemu.

    Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

  • Kako vam lahko vrnem naročeni artikel?

    Tako kot vse na eyerimu, je tudi vračanje zelo enostavno in preprosto. Vse, kar morate storiti, je, da previdno zavijete vaš izdelek, idealno v isto embalažo, v kateri ste ga prejeli, in ga pošljite nazaj na:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovakia

    Za ogled celotnega postopka korak za korakom v Vodniku za vračila, kliknite tukaj.

  • Kakšna je vaša splošna politika vračila blaga?

    Če želite vrniti okvarjen ali napačen artikel, kliknite tukaj, da bomo lahko to uredili za vas. Če potrebujete novo sporočilo o vračilu, kliknite tukaj.

    Želite nekaj vrniti? Ni problema!
    • Vračilo kupnine za vsak artikel prejmete, če ga vrnete v 30 dneh po prejemu prvotnega naročila.
    • Če želite drugačno velikost ali barvo, vrnite svoj neželeni element in oddajte novo naročilo.
    • Ni potrebe, da nam sporočite, da vračate artikel, samo izpolnite obrazec za vračilo v svojem paketu in ga priložite vašemu vračilu.
    • Povrnili vam bomo ceno, ki ste jo plačali za vaš izdelek, vključno z izdelki na razprodaji, nazaj na vaš prvoten način plačila.
    • Stroškov za dele, ki so narejeni po meri, ne moremo povrniti. V primeru korekcijskih očal, ki so naročene z lečami, lahko povrnemo samo stroške okvirja.
    • Blago je vaša odgovornost, dokler ne doseže našega skladišča, zato se prepričajte, da je pravilno pakirano in se na poti ne more poškodovati!
    • Izdelek je treba vrniti v originalni embalaži, ki vsebuje etui in vso dodatno opremo, ki ste jo prejeli, vse oznake pristnosti in oznake proizvajalca pa morajo biti še vedno pritrjene.
    • V primeru, da je izdelek vrnjen v neustreznem stanju ali izven 30-dnevnega roka za vračilo, vam ga bomo morda morali poslati nazaj.
    • Nismo odgovorni za nobene predmete, ki so nam vrnjeni pomotoma. Če želite, da se vam vrnejo, lahko zahtevamo, da pokrijete stroške dostave.
    • Odvisno možnosti, ki so na voljo v vaši državi, boste odgovorni za stroške vračanja predmetov.
    • Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam. Prosimo, pridobite dokazilo o poslani pošiljki.

    Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

  • Kako naj izpolnim obrazec za vračilo?

    Enostavno! Upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, dodajte obrazec v vaš paket z artikli, ki jih vračate.

    Tukaj je kratek predogled, kaj je treba storiti:
    how to use discount voucher

  • Lahko vrnem artikel z namenom zamenjave namesto vračila?

    Ne moremo ponuditi zamenjave pri vrnjenih predmetih, vse vrnjene predmete samodejno prekličemo in vrnemo kupnino.

    Če želite naročiti drugačno velikost, barvo ali povsem drugačen model, je treba le oddati novo naročilo na naši spletni strani. 

  • Ali povrnete stroške dostave, če vrnem artikel?

    Stroške vračila izdelka plačate sami. Vendar pa bodo vaši stroški vračila v nekaterih okoliščinah povrnjeni, na primer, če prejmete napačen ali okvarjen izdelek.

    Žal tudi ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

  • Ali povrnete stroške korekcijskih leč?

    Žal ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

    Če želite obdržati vaše leče, bomo vaš vrnjen artikel poslali v naš optični laboratorij, da profesionalno odstranijo vaše korekcijske leče in vam jih poslali nazaj. Vendar pa vam svetujemo, da teh leč ne uporabite ponovno z drugimi okvirji, saj so prilagojene temu specifičnemu okvirju in lahko škodijo vašemu vidu, če jih uporabljate z različnimi oblikami in velikostmi okvira.

    OPOMBA: Ko oddate naročilo, vam ne moremo povrniti stroškov za korekcijske leče, tudi v primerih, če vam naročilo še ni bilo dostavljeno.

  • Ste že prejeli moj vrnjeni artikel?

    Ko prejmemo vaš vrnjen artikel in ga pregledamo, vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Od dneva pošiljanja lahko traja do 10 delovnih dni, da vrnjen artikel prispe do nas.

    Če je mogoče, poskrbite, da prejmete potrdilo o odpremi in ga shranite, dokler vaš vrnjeni artikel ni obdelan, saj mu tako lahko sledite dokler ne prispe v naše roke.

  • Vrnil/-a sem artikel in prišlo je do napačnega vračila kupnine.

    Opravičujemo se, če smo naredili napako. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, da lahko uredimo in popravimo to napako.

    Upoštevajte pa, da ne moremo vrniti kupnine za korekcijske leče in pristojbine za plačilo po povzetju.

  • Kaj se zgodi, če v paket pozabim priložiti obrazec za vračilo?

    Ste v vaš paket pozabili priložiti obrazec za vračilo? Naj vas ne skrbi – naša skupina za vračila bo najverjetneje prepoznala vaše naročilo s pomočjo vašega imena, tako bomo vedeli, da je paket vaš.

    Ko bomo vaše naročilo obdelali in pregledali, vas bomo prek e-poštnega sporočila obvestili, da je vse v redu in da lahko v prihodnjih dneh pričakujete vračilo vaše kupnine.

  • Čez koliko časa bom prejel/-a vračilo?

    Vaše vračilo smo dolžni sprožiti v roku 14 koledarskih dni po tem, ko ste umaknili vaše naročilo. Vendar pa vam nismo dolžni sprožiti vračila, če ne prejmemo vrnjenega izdelka ali dokazila o pošiljanju.

    Ko sprožimo postopek vračila, traja od 2 do 5 delovnih dni, da se denar vrne na vaš bančni račun. Vendar se to lahko razlikuje glede na kreditno kartico, vrsto računa in na politiko vaše banke.

  • Prejel/-a sem okvarjen ali poškodovan artikel, kaj naj storim?

    Zelo nam je žal, če se vam bo to kdaj zgodilo. Po najboljših močeh se trudimo preprečiti takšne situacije in želimo takoj urediti morebitne težave z okvarjenimi artikli.

    Takoj, ko odkrijete napako, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s:
    • številko vašega naročila
    • imenom okvarjenega artikla
    • opisom napake, v idealnem primeru s slikami

    Ko prejmemo vaš poškodovan ali okvarjen izdelek, bomo povrnili stroške pošiljanja in vam čimprej poslali nadomestni izdelek/vračilo kupnine.

  • Lahko artikel vrnem osebno?

    Obdelava osebnih vračil trenutno ni na voljo. Upoštevajte naš Vodnik za vračila in nam pošljite vaš artikel preko standardne pošte ali kurirske službe po vaši izbiri.

    Poslali vam bomo e-poštno sporočilo, ko naša skupina za vračila obdela vaš paket in preveri vaš vrnjen artikel.

  • Plačal/-a sem po povzetju, kako prejmem vračilo kupnine?

    Vsa vračila vračamo v elektronsko. Če ste svoje naročilo oddali z načinom plačila po povzetju in vračate izdelek, se medtem obrnite na nas na kontakt@eyerim.si in nam sporočite naslednje:
    • vaš IBAN in SWIFT ali številko bančnega računa
    • polno ime imetnika računa
    • poln naslov imetnika računa

    Takoj, ko vaš izdelek prispe, vas bomo obvestili in vam bomo takoj vrnili kupnino.

    Upoštevajte, da se naročila plačana po povzetju vrnejo prek bančnega nakazila, druge možnosti so izključene.

  • Kako lahko uveljavljam svojo dvoletno garancijo?

    Da lahko ocenimo, če napaka spada pod garancijo, nam pošljite slike in opis napake na kontakt@eyerim.si in posredovali vam bomo nadaljnja navodila.

    Ko bo vaš izdelek prispel, ga bomo poslali proizvajalcu za preverjanje garancije. Upoštevajte, da lahko ta postopek traja do 30 dni.

    Če garancija* pokriva napako, bomo okvarjen artikel zamenjali z brezhibnim in vam ga poslali brezplačno. Če ne želite nadomestnega artikla ali pa izdelek ni več na voljo, bomo izvedli polno vračilo kupnine. Upoštevajte, da v primeru artiklov, ki jih trenutno nimamo na zalogi, lahko pošiljanje nadomestnega artikla traja dalj časa.

    *Garancija pokriva vse proizvodne napake brez izjeme. Garancija ne pokriva poškodb okvira ali leč, ki jih povzroči vsakodnevna obraba (npr. praske) in poškodbe, ki so nastale zaradi napačne uporabe izdelka ali nesreče.

  • Kako lahko prejmem nov obrazec za vračilo?

    Ne najdete obrazca za vračilo? Ne skrbite, novega si lahko natisnete tukaj.

    Preprosto upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, priložite obrazec vašemu paketu, ki ga vračate.

SLUŽBA ZA POMOČ STRANKAM

Naši izkušeni strokovnjaki za stranke so vam na voljo vsak dan. Preberemo vsa vaša sporočila in vedno odgovorimo v roku 24 ur.

Povratni naslov:

eyerim s.r.o
Michalská 389/20
811 01 Bratislava
Slovensko

Naslov registriranega sedeža:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Družba je vpisana v trgovinski register,
za katerega skrbi Okrožno sodišče Košice,
oddelek Sro, priloga 36601/V.

Izdelki, blagovne znamke in zaloge

  • Mi lahko posredujete več informacij o vaših izdelkih?

    Poskušamo vam posredovati čim več koristnih informacij o vseh izdelkih, vključno z:
    • lastnostmi izdelka
    • podrobnim opisom
    • različnimi slikami izdelka
    • kako deluje določanje velikosti

    Na vsaki strani izdelka je pod slikami razdelek, kjer najdete podrobnosti o materialu, barvi in velikosti kot so natančne dimenzije okvirjev.

    Prav tako je na vsaki strani izdelka na voljo naš hitri vodnik za velikosti, ki vam lahko pomaga ugotoviti, katera velikost se popolnoma prilega vašemu obrazu.

  • Kako lahko poiščem določen izdelek ali znamko na vaši spletni strani?

    Natančno veste, kaj iščete? Potem vnesite iskan artikel v iskalno vrstico na vrhu strani in kliknite na povečevalno steklo. Naša pametna iskalna vrstica vam bo pomagala takoj poiskati želen izdelek!

    Prav tako lahko brskate po kategorijah izdelka z uporabo zavihkov na vrhu te strani ter iščete le sončna očala, korekcijska očala ali športne kolekcije. Nanje postavite kazalnik miške in lahko boste izbrali vrsto artiklov, ki si jih želite ogledati na podlagi spola, blagovne znamke, oblike okvira, vrste športa ali razpoložljivosti zalog.

    Prav tako imamo tudi popoln seznam blagovnih znamk, ki jih ponujamo, tako da si lahko ogledate, če imamo vaš najljubši model. Najverjetneje imamo, saj ponujamo več kot 80 blagovnih znamk in na tisoče sončnih očal, okvirjev za korekcijska očala in smučarska očala!

    Ste našli kar ste iskali? Dodajte v nakupovalno košarico in ko končate z nakupovanjem, sledite navodilom na zaslonu za zaključek naročila.

  • Kako lahko uporabim vaše virtualno ogledalo?

    Z našim virtualnim ogledalom bo spletno nakupovanje očal spremenilo vaše življenje. Preprosto izberite vaša najljubša očala ali sončna očala, kliknite gumb Magic Mirror v desnem spodnjem kotu slike, vklopite svojo spletno kamero ali preprosto naložite svojo sliko in že ste pripravljeni.

    Če si želite ogledati izbor vseh artiklov, ki so na voljo za pomerjanje z virtualnim ogledalom, kliknite tukaj.

    Ne pozabite, da naše virtualno ogledalo ni zmožno določiti, katera velikost bi pristajala vašemu obrazu . V tem primeru bo morda priročen naš Vodnik za velikosti, kajne?

  • Imate trgovino, ki jo lahko obiščem?

    eyerim je na voljo samo na spletu, zato nas ne boste našli v vašem lokalnem nakupovalnem središču.

    Svoja prizadevanja usmerjamo v ponudbo „vse pod eno streho” – od priljubljenih kot je Ray-Ban, do neodvisnih blagovnih znamk, od funkcionalnih športnih okvirjev do izvrstnih oblikovalskih predmetov. Vsak teden vam ponujamo na stotine novih artiklov in najnovejših kolekcij očal ter novice in nasvete na našem blogu.

    Ni vam treba skrbeti kdaj smo odprti ali poskušati rezervirati termin z nami – preprosto prebrskajte našo spletno stran iz udobja vašega doma in začnite nakupovati.
    Ponujamo brezplačno dostavo v vse države EU. Zahvaljujoč naši 30-dnevni politiki vračanja, kupujete brez tveganja. Vsi naši izdelki so 100 % avtentični in imajo dvoletno garancijo.

  • Lahko dobim izdelek, ki trenutno ni naveden na vaši spletni strani?

    Naša ponudba se nenehno posodablja glede na razpoložljivost in zaloge pri naših dobaviteljih in verjemite nam, noben izdelek nam ne uide. To pa tudi pomeni, da številni artikli izginejo z naše spletne strani, zlasti med glavno sezono in jih nadomestijo drugi. Na srečo sodelujemo neposredno z vodilnimi podjetji na trgu industrije očal in vam vsak teden prinašamo na stotine novih izdelkov, prodajnih uspešnic in najnovejših kolekcij očal, zato nas pazljivo spremljajte, če še vedno niste našli popolnih očal.

  • Morda veste, kdaj bo ponovno na voljo artikel, ki ga trenutno ni na zalogi?

    Trenutno nimamo možnosti, da bi vas obvestili, kdaj bo trenutno nedostopen artikel ponovno na zalogi. Ko kolekcije prihajajo in odhajajo, se proizvodnja številnih artiklov zaključi in jih nadomestijo nove kolekcije.

    Lahko pa poiščete podoben izdelek? Preprosto izberite eno od kategorij, ki vas zanima. Na primer, poiščite vsa sončna očala in nato zožite izbiro z uporabo različnih filtrov na levi strani naše kataloške strani. Morda boste našli kar iščete na podlagi barve leč, oblike okvirja, materiala ali nekaterih posebnih lastnosti.

  • So vsa očala, ki jih prodajate, pristna?

    Da, brez najmanjšega dvoma.

    Vsi izdelki, ki se prodajajo na eyerim, so 100 % pristni. Vsak model je poslan v originalni embalaži in skupaj z vsemi dodatki. Paket vsebuje tudi potrdilo o pristnosti, če ga proizvajalec zagotovi..

    eyerim je uradni distributer izdelkov Ray-Ban in vseh drugih znamk, ki so navedene na naši spletni strani. Delamo neposredno z vodilnimi podjetji na trgu industrije očal, kot so Luxottica ali Safilo, ki v Italiji že več desetletij proizvajajo blagovne znamke kot so Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors in številne druge veliko več desetletja v Italiji. Izvedite več.

    Poleg tega naša ekipa že več kot tri leta skrbi za oči ljudi po vsej Evropi, ponuja oblikovalska sončna očala in okvirje za korekcijska očala več kot 80 svetovno znanih blagovnih znamk in to, po našem mnenju, ne bi bilo mogoče, če bi ponujali ponarejene izdelke, kajne? Pri eyerimu se trudimo omogočiti 100-odstotno zadovoljstvo in obljubljamo le kakovost, visok standard in odlično storitev vsem našim kupcem.

  • Bom s svojimi očali prejel/-a trd etui in krpo za čiščenje?

    Vsak izdelek, ki ga kupite na eyerimu, pošljemo v originalni embalaži skupaj z vsemi dodatki, ki jih zagotovi proizvajalec.

    Večina blagovnih znamk in kolekcij v originalni embalaži vključuje trd ali mehak etui in krpo za čiščenje. Vendar pa lahko nekateri izdelki vključujejo tekstilno vrečko, ki zaradi mikrovlaken hkrati služi kot zaščita in krpa za čiščenje.

    Prav tako ne moremo določiti barve ali vrste etuija, v katerem bodo dostavljena vaša očala. To določi izključno proizvajalec.

  • Kje lahko najdem seznam vseh blagovnih znamk, ki jih ponujate?

    Ponosno ponujamo dizajnerska sončna očala, okvirje za korekcijska očala in smučarska očala več kot 80 svetovno znanih blagovnih znamk. Celoten seznam vseh blagovnih znamk, ki jih prodajamo, si lahko ogledate, če kliknete tukaj.

  • Mi lahko poveste, če bo določen izdelek nazaj na zalogi?

    Trenutno nimamo možnosti, da bi vas obvestili, ko je artikel ponovno na zalogi.

    Hitro pošiljanje izdelkov nam veliko pomeni, zato vedno poskušamo ohraniti najbolj priljubljene izdelke na zalogi. Če pa na naši spletni strani vidite izdelek, ki je na voljo, vendar ni na zalogi, bomo seveda poskušali zagotoviti najhitrejšo možno dostavo. V tem primeru se predvideni čas dobave vedno izračuna na strani izdelka ob sliki izdelka.

  • Kje lahko najdem vaš Vodnik za velikosti?

    Nikoli ne želimo poslati očal, ki se vem ne prilegajo, zato na vseh straneh izdelkov najdete naše hitre Vodnike za velikost. Preprosto kliknite na zavihek „Velikosti“ pod sliko in poskusite naš trik s kreditno kartico. Kot vedno omenjamo, je za veliko večino ljudi prava velikost M. Zelo verjetno je, da bo ustrezna velikost tudi za vas.

    Obstajajo tudi drugi načini, kako se prepričati, da ste izbrali pravo velikost:
    • S preverjanjem velikosti vašega trenutnega okvira
    • Sami izmerite vaš trenutni okvir
    • Preizkusite naše virtualno ogledalo

    Želite izvedeti več? Kliknite tukaj.

  • Kako naj vem, da mi bodo očala ustrezala?

    Če poznamo le nekaj osnovnih pravil, je lahko izbiranje pravega para vznemirljivo in enostavno.

    Ponujamo različne filtre, s katerimi zožite izbor, najpomembnejši dejavnik, ki ga je treba upoštevati, pa je oblika vašega obraza:

    Okrogli obrazi so običajno iste višine in širine, z zaobljenimi čeljustnim lokom in zaobljenima ličnicama. Lica so polna in širša od čela. Priporočamo pravokotne okvirje, idealno z močnimi linijami, ki vizualno omehčajo vaše ličnice. Okvirji s polovično obrobo so izvrstna izbira za vizualno podaljšanje vašega obraza.

    Kvadratni obrazi imajo enako širino ličnic, čela in čeljusti. Poskusite okrogle okvirje, ovalne okvirje ali okvirje v obliki mačjih oči, ki bodo omehčali čeljustno linijo. Če iščete pravokotni okvir, mora imeti zaobljene robove.
    Če je vaš obraz daljši kot širši (če imate dolgo čelo, visoke ličnice in zaobljen čeljustni lok), poskusite z okvirji, ki imajo maksimalno pokritost leč. Za vas so odlična izbira preveliki okvirji. Ti ustvarijo iluzijo dodatne širine obraza in pomagajo razbiti dolžino obraza.

    Srčaste oblike obraza, znane tudi kot trikotne oblike obraza, imajo širše čelo in majhno brado. Vaša izbira naj bodo kvadratni okvirji ali pravokotni okvirji, ki uravnotežijo vaše poteze obraza. Okrogli in ovalni okvirji prav tako ustrezajo tej vrsti obraza.

    Ovalni obrazi imajo ličnice nekoliko širše od čela in brade, spominjajo na obliko jajca. Ovalni obrazi veljajo za popolno obliko in so primerni za večino slogov okvirjev. Lahko pa sami eksperimentirate z različnimi oblikami. Pomemben dejavnik je velikost.

  • Kaj moram vedeti, če želim na spletu naročiti korekcijska očala?

    Pri naročanju korekcijskih leč na naši spletni strani se boste srečali z nekaj osnovnimi izrazi. Sledi njihov kratek opis:

    Sfera (SPH) predstavlja korekcijsko moč v dioptrih. Sfera označuje, kolikšno povečevalno moč morajo zagotoviti vaše leče, da popravijo vaš vid.

    Cilinder (CYL) je količina moči leče, ki je potrebna za popravljanje vašega astigmatizma. Astigmatizem je stanje, v katerem je vaša roženica nepravilno oblikovana in povzroča zamegljen vid. Če v vašem receptu za očala ni navedena nobena moč valja, nimate astigmatizma, pri naročanju pa pustite ta polja prazna.

    Os označuje stopnjo in smer vašega astigmatizma. Če v vašem receptu za očala ni navedena nobena moč valja, nimate astigmatizma, pri naročanju pa pustite ta polja prazna.

    Zenična razdalja (PD) je razdalja med središči vaših zenic, prikazana v milimetrih. Zenična razdalja se uporablja za poravnavo leč preko središča vaših zenic za popolno jasnost. Ali imate težave najti vaše vrednosti PD na vašem receptu za očala? Uporabite naš PD merilnik.


    V primeru nejasnosti, se obrnite na našo ekipo za podporo strankam z uporabo ene od spodnjih možnosti za stik in skušali vam bomo čimprej odgovoriti.

  • Ali imajo ta očala garancijo?

    Da. eyerim ponuja lastno 2-letno garancijo za vse izdelke.

    Vsak proizvajalec definira garancijo na drugačen način. Nekatere znamke ponujajo le 6 mesecev, druge do 24. Obstajajo številni različni pogoji, definicije in geografske omejitve. Pri eyerimu vas želimo razbremeniti teh težav. Zato vam ponujamo lastno 2-letno garancijo – brez obveznosti. Vse kar morate storiti je, da shranite svoj eyerim račun (e-poštni ali papirni), ki ga prejmete po oddaji naročiila na naši spletni strani. To je vaše potrdilo o garanciji.

    Garancija pokriva vse proizvodne napake* brez izjeme. Garancija ne zajema poškodb okvirja ali leč, ki jih povzroči običajna vsakodnevna obraba (npr. praske), ter poškodb zaradi napačne uporabe izdelka ali nesreče.

    *Tovarniške napake so napake, ki nastanejo pri proizvodnem procesu in niso v skladu s proizvajalčevimi standardi za določen proizvod (okvarjeni tečaji, razbarvanje itd.). Tovarniške napake ne vključujejo oblikovalnih napak, ki jih je mogoče pripisati načrtu izdelka in ne proizvodnemu procesu.

  • Ali ponujate veleprodajni popust za nakup večjih količin?

    Ker smo izključno spletni prodajalec in uradni distributer vseh blagovnih znamk na spletni strani www.eyerim.si, prodajamo neposredno javnosti – zato ne ponujamo veleprodaje.

  • Ali na vaši spletni strani ponujate nadomestne dele kot so ročke ali leče?

    Vsa sončna, korekcijska ali smučarska očala, katerih originalna embalaža vključuje nadomestne dele, bo dostavljena z vsemi oglaševanimi dodatki.

    Vendar pa eyerim ne prodaja nadomestnih delov, kot so ročke, leče ali nosne blazinice kot ločenih izdelkov.

  • Kdaj se začne garancijski rok?

    To se razlikuje glede na način plačila.

    Če je način plačila, ki ste ga izbrali pri nakupu, plačilo po povzetju, se garancijski rok začne, ko je naročilo dostavljeno.

    Če ste v načinu plačila izbrali katerokoli vrsto predplačila (kreditna/debetna kartica, PayPal itd.), se garancijski rok začne, ko oddate naročilo.

Vračilo izdelkov in denarja

  • Ali je mogoče vrniti očala, ki sem jih prejel/-a?

    Da, seveda. Zahvaljujoč naši možnosti 30-dnevnega vračila, lahko nakupujete brez tveganja.

    Če naročeni izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem ali ne ustreza vašemu obrazu, ga lahko pošljete nazaj v roku 30 dni po prejemu.

    Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

  • Kako vam lahko vrnem naročeni artikel?

    Tako kot vse na eyerimu, je tudi vračanje zelo enostavno in preprosto. Vse, kar morate storiti, je, da previdno zavijete vaš izdelek, idealno v isto embalažo, v kateri ste ga prejeli, in ga pošljite nazaj na:
      eyerim s.r.o.
      Michalská 389/20
      811 01 Bratislava
      Slovakia

    Za ogled celotnega postopka korak za korakom v Vodniku za vračila, kliknite tukaj.

  • Kakšna je vaša splošna politika vračila blaga?

    Če želite vrniti okvarjen ali napačen artikel, kliknite tukaj, da bomo lahko to uredili za vas. Če potrebujete novo sporočilo o vračilu, kliknite tukaj.

    Želite nekaj vrniti? Ni problema!
    • Vračilo kupnine za vsak artikel prejmete, če ga vrnete v 30 dneh po prejemu prvotnega naročila.
    • Če želite drugačno velikost ali barvo, vrnite svoj neželeni element in oddajte novo naročilo.
    • Ni potrebe, da nam sporočite, da vračate artikel, samo izpolnite obrazec za vračilo v svojem paketu in ga priložite vašemu vračilu.
    • Povrnili vam bomo ceno, ki ste jo plačali za vaš izdelek, vključno z izdelki na razprodaji, nazaj na vaš prvoten način plačila.
    • Stroškov za dele, ki so narejeni po meri, ne moremo povrniti. V primeru korekcijskih očal, ki so naročene z lečami, lahko povrnemo samo stroške okvirja.
    • Blago je vaša odgovornost, dokler ne doseže našega skladišča, zato se prepričajte, da je pravilno pakirano in se na poti ne more poškodovati!
    • Izdelek je treba vrniti v originalni embalaži, ki vsebuje etui in vso dodatno opremo, ki ste jo prejeli, vse oznake pristnosti in oznake proizvajalca pa morajo biti še vedno pritrjene.
    • V primeru, da je izdelek vrnjen v neustreznem stanju ali izven 30-dnevnega roka za vračilo, vam ga bomo morda morali poslati nazaj.
    • Nismo odgovorni za nobene predmete, ki so nam vrnjeni pomotoma. Če želite, da se vam vrnejo, lahko zahtevamo, da pokrijete stroške dostave.
    • Odvisno možnosti, ki so na voljo v vaši državi, boste odgovorni za stroške vračanja predmetov.
    • Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. Ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki so poškodovani ali izgubljeni na poti nazaj k nam. Prosimo, pridobite dokazilo o poslani pošiljki.

    Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

  • Kako naj izpolnim obrazec za vračilo?

    Enostavno! Upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, dodajte obrazec v vaš paket z artikli, ki jih vračate.

    Tukaj je kratek predogled, kaj je treba storiti:
    how to use discount voucher

  • Lahko vrnem artikel z namenom zamenjave namesto vračila?

    Ne moremo ponuditi zamenjave pri vrnjenih predmetih, vse vrnjene predmete samodejno prekličemo in vrnemo kupnino.

    Če želite naročiti drugačno velikost, barvo ali povsem drugačen model, je treba le oddati novo naročilo na naši spletni strani. 

  • Ali povrnete stroške dostave, če vrnem artikel?

    Stroške vračila izdelka plačate sami. Vendar pa bodo vaši stroški vračila v nekaterih okoliščinah povrnjeni, na primer, če prejmete napačen ali okvarjen izdelek.

    Žal tudi ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

  • Ali povrnete stroške korekcijskih leč?

    Žal ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so narejeni po meri v skladu s posameznimi zahtevami. V primeru korekcijskih očal s prilagojenimi individualnimi korekcijskimi lečami, lahko povrnemo le stroške okvirja.

    Če želite obdržati vaše leče, bomo vaš vrnjen artikel poslali v naš optični laboratorij, da profesionalno odstranijo vaše korekcijske leče in vam jih poslali nazaj. Vendar pa vam svetujemo, da teh leč ne uporabite ponovno z drugimi okvirji, saj so prilagojene temu specifičnemu okvirju in lahko škodijo vašemu vidu, če jih uporabljate z različnimi oblikami in velikostmi okvira.

    OPOMBA: Ko oddate naročilo, vam ne moremo povrniti stroškov za korekcijske leče, tudi v primerih, če vam naročilo še ni bilo dostavljeno.

  • Ste že prejeli moj vrnjeni artikel?

    Ko prejmemo vaš vrnjen artikel in ga pregledamo, vas bomo obvestili z e-poštnim sporočilom. Od dneva pošiljanja lahko traja do 10 delovnih dni, da vrnjen artikel prispe do nas.

    Če je mogoče, poskrbite, da prejmete potrdilo o odpremi in ga shranite, dokler vaš vrnjeni artikel ni obdelan, saj mu tako lahko sledite dokler ne prispe v naše roke.

  • Vrnil/-a sem artikel in prišlo je do napačnega vračila kupnine.

    Opravičujemo se, če smo naredili napako. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam, da lahko uredimo in popravimo to napako.

    Upoštevajte pa, da ne moremo vrniti kupnine za korekcijske leče in pristojbine za plačilo po povzetju.

  • Kaj se zgodi, če v paket pozabim priložiti obrazec za vračilo?

    Ste v vaš paket pozabili priložiti obrazec za vračilo? Naj vas ne skrbi – naša skupina za vračila bo najverjetneje prepoznala vaše naročilo s pomočjo vašega imena, tako bomo vedeli, da je paket vaš.

    Ko bomo vaše naročilo obdelali in pregledali, vas bomo prek e-poštnega sporočila obvestili, da je vse v redu in da lahko v prihodnjih dneh pričakujete vračilo vaše kupnine.

  • Čez koliko časa bom prejel/-a vračilo?

    Vaše vračilo smo dolžni sprožiti v roku 14 koledarskih dni po tem, ko ste umaknili vaše naročilo. Vendar pa vam nismo dolžni sprožiti vračila, če ne prejmemo vrnjenega izdelka ali dokazila o pošiljanju.

    Ko sprožimo postopek vračila, traja od 2 do 5 delovnih dni, da se denar vrne na vaš bančni račun. Vendar se to lahko razlikuje glede na kreditno kartico, vrsto računa in na politiko vaše banke.

  • Prejel/-a sem okvarjen ali poškodovan artikel, kaj naj storim?

    Zelo nam je žal, če se vam bo to kdaj zgodilo. Po najboljših močeh se trudimo preprečiti takšne situacije in želimo takoj urediti morebitne težave z okvarjenimi artikli.

    Takoj, ko odkrijete napako, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s:
    • številko vašega naročila
    • imenom okvarjenega artikla
    • opisom napake, v idealnem primeru s slikami

    Ko prejmemo vaš poškodovan ali okvarjen izdelek, bomo povrnili stroške pošiljanja in vam čimprej poslali nadomestni izdelek/vračilo kupnine.

  • Lahko artikel vrnem osebno?

    Obdelava osebnih vračil trenutno ni na voljo. Upoštevajte naš Vodnik za vračila in nam pošljite vaš artikel preko standardne pošte ali kurirske službe po vaši izbiri.

    Poslali vam bomo e-poštno sporočilo, ko naša skupina za vračila obdela vaš paket in preveri vaš vrnjen artikel.

  • Plačal/-a sem po povzetju, kako prejmem vračilo kupnine?

    Vsa vračila vračamo v elektronsko. Če ste svoje naročilo oddali z načinom plačila po povzetju in vračate izdelek, se medtem obrnite na nas na kontakt@eyerim.si in nam sporočite naslednje:
    • vaš IBAN in SWIFT ali številko bančnega računa
    • polno ime imetnika računa
    • poln naslov imetnika računa

    Takoj, ko vaš izdelek prispe, vas bomo obvestili in vam bomo takoj vrnili kupnino.

    Upoštevajte, da se naročila plačana po povzetju vrnejo prek bančnega nakazila, druge možnosti so izključene.

  • Kako lahko uveljavljam svojo dvoletno garancijo?

    Da lahko ocenimo, če napaka spada pod garancijo, nam pošljite slike in opis napake na kontakt@eyerim.si in posredovali vam bomo nadaljnja navodila.

    Ko bo vaš izdelek prispel, ga bomo poslali proizvajalcu za preverjanje garancije. Upoštevajte, da lahko ta postopek traja do 30 dni.

    Če garancija* pokriva napako, bomo okvarjen artikel zamenjali z brezhibnim in vam ga poslali brezplačno. Če ne želite nadomestnega artikla ali pa izdelek ni več na voljo, bomo izvedli polno vračilo kupnine. Upoštevajte, da v primeru artiklov, ki jih trenutno nimamo na zalogi, lahko pošiljanje nadomestnega artikla traja dalj časa.

    *Garancija pokriva vse proizvodne napake brez izjeme. Garancija ne pokriva poškodb okvira ali leč, ki jih povzroči vsakodnevna obraba (npr. praske) in poškodbe, ki so nastale zaradi napačne uporabe izdelka ali nesreče.

  • Kako lahko prejmem nov obrazec za vračilo?

    Ne najdete obrazca za vračilo? Ne skrbite, novega si lahko natisnete tukaj.

    Preprosto upoštevajte navodila na obrazcu in se prepričajte, da vse zapišete pravilno. Te podatke bomo potrebovali, da obdelamo vaše vračilo. Ko je vse izpolnjeno, priložite obrazec vašemu paketu, ki ga vračate.

Dostava in poštnina

  • Kakšen je čas dostave?

    Na zalogi imamo vse najbolj priljubljene izdelke neposredno v našem skladišču, s čimer zagotovimo, da vam jih lahko pošljemo takoj. Ti izdelki so na spletni strani zlahka prepoznavni – označeni so z žigom "Na zalogi" in so odpremljeni najkasneje v 24 urah.

    Preostali izdelki so na voljo vendar niso na zalogi, običajno jih odpremimo v 11 delovnih dneh. Informativni dobavni rok za vsak izdelek je naveden na ustrezni strani izdelka. 

  • Ali lahko sledim naročilu?

    Seveda! Imamo zanesljive mednarodne dobavne partnerje po vsej Evropi in vaše naročilo je vedno odpremljeno s storitvijo, ki ji lahko sledite.

    Ko bo vaše naročilo odpremljeno iz našega skladišča, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo skupaj s kodo za sledenje, ki jo lahko uporabite za spremljanje vašega paketa. Preprosto kliknite na povezavo za sledenje v tem e-poštnem sporočilu, če si želite ogledati posodobljene podatke o sledenju.

  • Kaj naj storim, če moja koda za sledenje ne deluje?

    Pri nekaterih službah za dostavo lahko traja od 1 do 4 dni, da aktivirajo sledenje.

    Če vaši podatki o sledenju v tem obdobju niso bili posodobljeni ali pa je vaš paket nekje obtičal, se obrnite na našo službo za pomoč strankam, da vam lahko pomagamo naprej.

  • Je poštnina res brezplačna?

    Da. eyerim ponuja brezplačno poštnino na vaš naslov pri vseh izdelkih. Poštnina je popolnoma brezplačna za vse države EU.

    Ne pozabite, da stroške vračila plačate vi.

  • Zakaj moram dodatno plačati za plačilo po povzetju?

    Upoštevajte, da plačilo povzetju ni metoda pošiljanja. Vsi načini pošiljanja (razen ekspresnega pošiljanja) so brezplačni.

    Po drugi strani je plačilo po povzetju plačilno sredstvo, s katerim se odločite plačati ob prihodu vašega naročila. V nekaterih državah se plačila po povzetju lahko zaračunajo.

  • Katero kurirsko službo uporabljate?

    Imamo zanesljive mednarodne dobavne partnerje po vsej Evropi in vaše naročilo je vedno odpremljeno s storitvijo, ki ji lahko sledite ter seveda brezplačno.

    Kurirska službe se lahko razlikuje glede na izbran način plačila ali državo in je vedno prikazana v vaši blagajni. V Sloveniji trenutno dostavljamo prek: DPD, DHL Express. 

  • Lahko svoj paket preusmerim na drug naslov?

    Zaradi splošne politike lahko spremenimo vaš naslov za dostavo samo, če vaše naročilo še ni bilo odpremljeno. Če želite v tem trenutku posodobiti svoj naslov dostave ali kontaktne podatke, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in nam sporočite svoj novi naslov za dostavo.

    Če je vaše naročilo že bilo poslano, ne moremo več jamčiti za kakršne koli spremembe in vam svetujemo, da stopite v stik kurirsko službo, ki vam bo dostavila paket v vaši državi, in jih prosite, da paket preusmerijo na želeni naslov.

    Večina kurirjev dostavlja v običajnem delovnem času in morda potrebuje podpis na računu, zato predlagamo, da se vaše naročilo dostavi na naslov, kjer bo nekdo na voljo, da ga sprejme.

  • Kaj se zgodi, če me ni, ko prispe paket?

    Večina kurirjev vas običajno prej pokliče ali pošlje besedilno sporočilo s predvidenim časom prihoda. Če vas ni, ko pride vaš paket, lahko običajno spremenite datum in čas dostave ali pa prevzamete paket na najbližjem paketomatu.

    Politika dostave se razlikuje glede na podjetje in državo, zato vam svetujemo, da upoštevate vsa navodila, ki jih dobite od našega dobavnega partnerja glede spremembe dostave.

  • Ali lahko izberem določen čas ali dan dostave?

    Časa in datuma, kdaj bo vaše naročilo dostavljeno ni mogoče natančno določiti. Na blagajni in v potrditvenem e-poštnem sporočilu je na voljo informativni čas dostave vašega naročila.

    Vendar, če morate zaradi kakršnega koli razloga odložiti pošiljko in vaše naročilo še ni bilo odpremljeno, se obrnite na našo službo za pomoč strankam in nam sporočite datum, ko želite, da odpremimo vaš paket.

    Ko bo vaše naročilo odpremljeno iz našega skladišča, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo s kodo za sledenje, ki jo lahko uporabite, da spremljate vaš paket. Preprosto kliknite na povezavo za sledenje v tem e-poštnem sporočilu, če si želite ogledati posodobljene podatke o sledenju

  • Lahko paket dostavite na moj službeni naslov?

    Paket lahko dostavimo na vaš naslov prebivališča ali vaš kraj zaposlitve. Večina kurirjev dostavlja v običajnem delovnem času in morda potrebuje podpis na računu, zato predlagamo, da se vaše naročilo dostavi na naslov, kjer bo nekdo na voljo, da ga sprejme.

  • Kaj se zgodi, če ne prevzamem paketa?

    Večina kurirjev vas običajno prej pokliče ali pošlje besedilno sporočilo s predvidenim časom prihoda. Če vas ni, ko pride vaš paket, lahko običajno spremenite datum in čas dostave ali pa prevzamete paket na najbližjem paketomatu.

    Če ne boste uspeli prevzeti paketa v predpisanem času, bo poslan nazaj v naše skladišče. Naj vas ne skrbi, ko ga bomo prejeli, bomo stopili v stik z vami in vam ga ponovno poslali, če ga boste še vedno želeli.

    Upoštevajte, da lahko vaš paket ponovno pošljemo le enkrat, po drugem neuspešnem poskusu dostave bo vaše naročilo samodejno preklicano.

Tehnična vprašanja

  • Kako se lahko prijavim na vaše novice?

    Če se odločite za prijavo na naše novice, ne boste zamudili nobenih novic ali naših najnovejših ponudb.

    Najlažji način za prijavo je, da greste na dno naše „začetne strani“, vnesete vaš e-poštni naslov in to je to – uradno ste se naročili na naše novice. Še več, če se prijavite tukaj, boste prejeli popust za dobrodošlico.

  • Imam težave pri prijavi v svoj račun

    Če ste prispeli do naše strani za prijavo in prejmete sporočilo, da vaš e-poštni naslov/geslo ni veljavno, upoštevajte naslednja navodila:

    • Prepričajte se, da ste uspešno ustvarili račun, ko ste se prvič poskusili registrirati –prejeti bi morali e-poštno sporočilo "Dobrodošli pri eyerim". Če niste prejeli tega e-poštnega sporočila, lahko to pomeni, da ste med registracijo napačno vnesli e-poštni naslov in vaš račun ni bil ustvarjen pravilno.
    • Upoštevajte, da s prijavo na novice niste ustvarili računa in da to zahteva ločeno registracijo.
    • Dvakrat preverite, če uporabljate isti e-poštni naslov in geslo, s katerim ste se registrirali.
    • Če se ne spomnite svojega gesla, na strani za prijavo kliknite na povezavo "Pozabljeno geslo?". Vnesite svoj e-poštni naslov in poslali vam bomo e-poštno sporočilo s povezavo, ki vam bo omogočila ponastavitev gesla in ustvarjanje novega za vaš račun.
    • Če se po tem še vedno ne morete prijaviti, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s čim več podrobnostmi o tej težavi, vključno s posnetki zaslona sporočila o napaki, ki ste ga prejeli, ter kar ste storili doslej.

  • Ali moram ustvariti račun, da lahko nakupujem pri vas?

    Ne, ni treba.

    Vsako posodobitev naročila prejmete preko e-pošte. Če pa se registrirate, bodo vaši naslednji nakupi izjemno hitri in enostavni. Vaše naslove lahko kadar koli spremenite in uredite, preverite pretekla naročila, posodobite podatke o računu in prihranite čas na blagajni vsakič, ko se vrnete.

    Upoštevajte, da se vse spremembe podatkov v vašem računu ne bodo odražale v vašem trenutnem naročilu, npr. če posodobite svoj naslov za dostavo, bo to veljalo samo za vaše naslednje naročilo.

  • Kako se lahko odjavim od vaših novic/e-pošte?

    Če se želite odjaviti od naših novic, to storite tako, da v enih od naših novic, ki ste jih nedavno prejeli, kliknete povezavo "Odjava".

    Če si pozneje premislite in se želite ponovno naročiti, to storite na enak način kot ste se prvič. Vendar tokrat ne boste prejeli kode s popustom za dobrodošlico.

  • Pozabil/-a sem geslo, kako ga ponastavim?

    Če ste pozabili geslo, se lahko v svoj račun vrnete na preprost način.

    Pojdite na stran za prijavo, tako da kliknete tukaj ali pa jo poiščete v desnem kotu zaslona. Kliknite povezavo „Ste pozabili geslo?“ in vnesite svoj e-poštni naslov. Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s povezavo za ponastavitev gesla.

  • Imam težave pri plačevanju na vaši spletni strani, kaj naj storim?

    Zelo nam je žal, če na blagajni naletite na morebitne težave s plačilom.

    Vedno se prepričajte, da so pravilni vsi podatki, ki so potrebni za plačilo, na primer številka kartice, ime, e-poštni naslov itd. Če se še vedno pojavljajo z določeno plačilno metodo, je nakup najlažje dokončati z izbiro drugega načina plačila.

    Če še vedno ne morete plačati, se obrnite na našo službo za pomoč strankam s čim več podrobnostmi o tej težavi, vključno s posnetki zaslona sporočila o napaki, ki ste ga prejeli, in kar ste storili doslej.

  • Nisem prejel/-a potrditvenega e-poštnega sporočila, je vse v redu?

    Če v mapi "Prejeto" ne najdete potrditve naročila, upoštevajte naslednja navodila:

    • V nabiralniku preverite mapi "Vsiljena pošta" in "Promocije".
    • Preverite, če ste pravilno oddali naročilo (uspešno plačilo).

    Če še vedno ne najdete potrditve naročila, ste morda napačno vnesli vaš e-poštni naslov ali pa vaše plačilo ni uspešno obdelano. Obrnite se na našo službo za pomoč strankam s čim več podrobnostmi o težavi, mi pa jo bomo poskušali rešiti.

eyerim collection

  • Kolikšen je predvideni čas dostave korekcijskih očal eyerim collection?

    Predvideni čas dostave korekcijskih očal eyerim collection je od 9 do 12 delovnih dni.

    Korekcijske leče se bodo začele izdelovati praktično takoj, ko boste zaključili naročilo na spletni strani eyerim. Ko so korekcijske leče dokončane in nameščene v vaše izbrane okvirje, bodo korekcijska očala na poti do vas.
     

  • Kaj vključuje paket korekcijskih očal eyerim collection?

    Po naročilu korekcijskih očal eyerim collection z naše spletne strani boste prejeli paket, ki vsebuje čvrst zaščitni etui v črni barvi, črno čistilno krpo in izbrana korekcijska očala. 

  • Ali je mogoče vrniti korekcijska očala eyerim collection?

    Da, vsekakor. Zahvaljujoč naši 30-dnevni politiki vračanja je nakupovanje na spletni strani eyerim popolnoma varno.

    V primeru, da naročen izdelek ne izpolnjuje vaših pričakovanj ali pa se ne prilega vašemu obrazu, nam ga lahko pošljete nazaj v 30 dneh po prejemu.

    Če si želite ogledati naš Vodnik za vračila, kliknite tukaj.

  • Cena korekcijskih leč je vključena v končno ceno. Kako mi boste vrnili denar?

    Če se odločite, da boste vrnili korekcijska očala eyerim collection, vam bomo povrnili celotno ceno. Tudi če so korekcijske leče bile za vas izdelane po meri in/ali če so bili lečam dodani dodatni filtri (zaščita pred modro svetlobo, fotokromatske leče itd.), vam bomo povrnili celotno ceno, ki ste jo plačali. Preprosto, nakupovanje brez tveganja!

    OPOMBA: Vračilo celotne cene se nanaša samo na korekcijska očala eyerim collection. V primeru, da boste izbrali katera koli druga oblikovalska korekcijska očala s korekcijskimi lečami, vam bomo vrnili samo denar za okvir, ki ste ga vrnili, medtem ko so korekcijske leče izdelane po meri glede na vaše individualne potrebe.

  • Kako lahko plačam za naročen izdelek eyerim collection?

    Za plačilo korekcijskih očal eyerim collection lahko uporabite katerega koli od spodaj navedenih načinov plačila:

    • Kreditna kartica
    • PayPal

    Spletna plačila pri eyerimu so izjemno hitra, vašo varnost pa jemljemo zelo resno, zato so vaši podatki varni pri nas. Vse transakcije obdelamo prek šifriranega plačilnega prehoda, uporabljamo pa sisteme za varnost in preprečevanje goljufij, ki so vodilni v industriji.

  • Ali boste za moje naročilo izdelka iz eyerim collection izdali račun?

    Vsakemu naročilu na spletni strani eyerim priložimo račun in naročila eyerim collection niso nič drugačna. Vaš račun lahko najdete v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ko je vaše naročilo poslano. 

  • Kakšna vrsta korekcijskih leč je vključena v ceno okvirja eyerim collection?

    Vsaka leča je izdelana s pomočjo tehnologije Hard Multi Xtra, ki je opremljena z vrhunskimi lastnostmi leč. Leče so:

    • odporne na praske
    • odporne na umazanijo
    • odporen na prah
    • antirefleksne
    • vsebujejo UV filter

    Vse te tehnologije so vključene v ceno korekcijskih očal eyerim collection.

    Če vam te tehnologije ne zadostujejo, lahko dodate še druge nadgradnje: zaščito pred modro svetlobo, fotokromatske (samozatemnitvene) leče, korekcijska očala z zaščito pred soncem ali leče z zaščito pred soncem, skupaj s polarizacijsko tehnologijo. Upoštevajte, da te dodatne nadgradnje niso vključene v ceno očal eyerim collection.




  • Ali je mogoče naročiti očala eyerim collection skupaj z drugimi očali s spletne strani eyerim?

    Seveda! Z naše spletne strani je v enem naročilu mogoče kombinirati poljubna očala.

  • Ali je mogoče naročiti drugačno velikost korekcijskih očal eyerim collection?

    Ne, ni mogoče. Vsi izdelki iz eyerim collection so izdelani samo v eni univerzalni velikosti. Takšna velikost se običajno popolnoma prilega večini ljudi.

  • Kako je mogoče, da je cena korekcijskih očal eyerim collection tako nizka?

    Drugi prodajalci očal morajo iti skozi precej dolg proces s proizvajalci, distributerji in drugimi trgovci na drobno, da vam dostavijo korekcijska očala. Tak postopek je seveda dražji: z vsemi pristojbinami za distribucijo, najemninami, stroške prodaje in pošiljanja.

    Znebili smo se posrednikov in vam tako omogočili kakovostna korekcijska očala, tako kot v drugih maloprodajnih trgovinah, za precej nižjo ceno.

  • What materials are the eyerim collection prescription glasses made of?

    eyerim collection prescription glasses are made of 4 different materials: acetate, metal, plastic, titanium

    Acetate is made of sustainable sources. It’s lightweight but sturdy, more durable than classic plastic material.
    Metal is a sturdy, durable and malleable, also corrosion-resistant material.
    Plastic material belongs to the affordable and lightweight material family, available in a variety of colours.
    Titanium is an extra durable material. Frames made of titanium are flexible but after bending will return to the original shape.

  • Težave z naročilom
  • Plačilo, promocije in kuponi
  • Izdelki, blagovne znamke in zaloge
  • Vračilo izdelkov in denarja
  • Dostava in poštnina
  • Tehnična vprašanja
  • eyerim collection
  • Kako vrniti
  • Vprašanja