Brezplačna poštnina   |   30-dnevno vračilo

Dostava in vračila

Kakšen je čas dostave?

eyerim ima na zalogi vse najbolj priljubljene izdelke neposredno v svojem distribucijskem centru, s čimer zagotovi, da so izdelki vedno odpremljeni najkasneje v 24 urah. Ti izdelki so na spletni strani zlahka prepoznavni – označeni so z žigom "Na zalogi".

Preostale izdelke običajno pošljemo v 10 delovnih dneh. Informativni dobavni rok za vsak izdelek je naveden na ustrezni strani izdelka.

OPOMBA: Za omejene kolekcije in sezonske izdelke lahko traja dlje, vendar ne skrbite – če se bo čakalni čas podaljšal, vas bomo obvestili vnaprej, tako da vas nič ne more presenetiti.

Je poštnina res brezplačna? Ali pošiljate v tujino?

Da. eyerim ponuja brezplačno poštnino na vaš naslov pri vseh izdelkih

Poštnina je popolnoma brezplačna za vse države EU.

Če se nahajate drugje, nam pišite na naslov kontakt@eyerim.si in zagotovo bomo našli najcenejši način kako spraviti izdelek do vas. V tem primeru boste morali plačati vse uvozne dajatve, ki jih zaračunava carina vaše države.

Ali lahko sledim naročilu?

Ko bo vaše naročilo poslano, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo skupaj s kodo za sledenje, ki jo lahko uporabite za spremljanje vašega paketa.

Pred tem lahko preverite trenutno stanje vašega naročila tako, da se prijavite v svoj račun.

Katero kurirsko službo uporabljate?

Vaš izdelek vam bo neposredno v vaše roke dostavil GLS, naš zanesljiv mednarodni partner.

Niste prepričani, če boste na dan dostave na voljo na navedenem naslovu? Ni problema. V primeru zapletov vas bo kurir poklical in se prepričal, da boste varno prejeli vaš izdelek.

Ali je mogoče vrniti očala, ki sem jih prejel?

Da, seveda. Zahvaljujoč naši možnosti 30-dnevnega vračila, lahko nakupujete brez tveganja.

Če naročeni izdelek ne ustreza vašim pričakovanjem ali ne ustreza vašemu obrazu, ga lahko pošljete nazaj v roku 30 dni po prejemu.

Če želite zamenjati vaš izdelek za drugega, nam to sporočite. Na žalost ne ponujamo zamenjave znotraj istega naročila, vendar pa vam bomo z veseljem naročili nov izdelek. Edino kar morate storiti je oddati novo naročilo na naši spletni strani, ki vsebuje nadomestni izdelek. Po obdelavi vaše povratne pošiljke bomo sprožili postopek vračila in vam čim prej poslali nadomestek. Upoštevajte, da predvideni čas dostave, ki ga najdete na spletni strani, velja tudi pri zamenjavi izdelka.

V primeru, da ne želite naročiti drugega izdelka, bo naša ekipa začela obdelovati vaše vračilo takoj, ko je vrnjen izdelek dostavljen in preverimo njegovo kakovost.

Oglejte si navodila in pogoje za vračilo izdelka v spodnjem razdelku.

Kako vrnem izdelek?

Tako kot vse na eyerimu, je tudi vračanje zelo enostavno in preprosto.

Previdno zavijte vaš izdelek, idealno v embalažo v kateri ste ga prejeli, in nam ga pošljite nazaj:

eyerim - FHB Group
Mlynske luhy 29
821 05 Bratislava
Slovaška

Obvestite nas kontakt@eyerim.si in nam navedite razlog, da se lahko učimo in izboljšamo. Ne pozabite omeniti vaše številke naročila.

Vsak predmet je ob prihodu temeljito pregledan. Na žalost ne bomo mogli sprejeti vašega vračila, če niso izpolnjena naslednja merila:

  • Izdelek ne sme biti uporabljen ali nošen.
  • Izdelek ne sme biti poškodovan (leče in okvir ne smejo biti opraskani ali kazati znakov obrabe).
  • Izdelek je treba vrniti v originalni embalaži, ki vsebuje etui in vse dodatke, ki ste jih prejeli
  • Še vedno morajo biti pritrjene vse oznake pristnosti in pečati proizvajalca.
  • Način pakiranja in dostave, ki ga uporabljate, mora biti varen. eyerim ne prevzema odgovornosti za izdelke, ki se poškodujejo ali se izgubijo na poti do nas. Obdržite potrdilo o oddaji pošiljke.

OPOMBA: Stroške vračila izdelka plačate vi. Če pa želite izdelek zamenjati, vam bomo zamenjavo poslali brezplačno.

OPOMBA: Na žalost ne moremo povrniti stroškov za dele, ki so prilagojeni posameznim zahtevam. Pri korekcijskih očalih, naročenih z osebnimi lečami na recept, lahko povrnemo samo stroške okvirja.

Kako dolgo traja, da bo vračilo denarja vidno na mojem računu?

Ko bo vaša povratna pošiljka pregledana in obdelana v našem skladišču, vas bomo obvestili po e-pošti in sprožili postopek celotnega vračila – celoten postopek običajno traja do 14 dni. Ko je postopek za vračilo denarja sprožen, je potrebno od 2 do 5 delovnih dni, da se denar vrne na vaš bančni račun. Vendar je to lahko odvisno od vašega izdajatelja kreditne kartice, vrste računa in politike vaše banke.

Prejel sem pokvarjen ali poškodovan predmet.

Opravičujemo se, če se vam bo to kdaj zgodilo.

Po najboljšim močeh se trudimo, da bi se izognili takim situacijam. Vse izdelke natančno pregledamo, preden jih pošljemo našim strankam. Na žalost eyerim nima nadzora nad tem, kaj se z izdelkom dogaja med pošiljanjem.

Posnemite fotografijo poškodovanega izdelka in nam jo pošljite na naslov kontakt@eyerim.si v 3 dneh po prejemu paketa. Takoj vam bomo poslali nadomestni izdelek.

Medtem previdno zavijte izdelek, idealno v isto embalažo v kateri ste ga prejeli, in nam ga pošljite nazaj (glejte navodila zgoraj). Povrnili vam bomo stroške pošiljanja.